طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری کابلی

اجرای شبکه های کامپیوتری کابلی اصفهان

از آنجایی که امروزه اساسی ترین نیاز هر سازمان برقراری یک شبکه کامپیوتری بی نقص می باشد شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا در این راستا با بیش از 15 سال سابقه درخشان از سال های اولیه فعالیت،به مشتریان خود در هر زمینه کاری کمک کرده تا در بهبود ارتباطات بین سیستم های خود بدرخشند. این واحد از سال های اولیه تاسیس خود با ارائه انواع خدمات شبکه های کامپیوتری اعم از مشاوره،طراحی،اجرا،نصب و راه اندازی همواره سعی بر این داشته که بهترین کیفیت را همراه با کمترین هزینه به مشتریان خود عرضه کند. همچنین در بخش فروش و بازرگانی،این واحد ارائه دهنده کلیه تجهیزات شبکه اعم از رک های ایستاده و دیواری،پچ پنل،پچ کورد،سوئیچ،روتر،انواع کابل های شبکه،اکسس پوینت و… می باشد.

پیشرو پرداز اسپادانا با داشتن بیش از 15 سال سابقه و نیروهای متخصص و جوان در امرطراحی، نصب و راه اندازی شبکه های بسیاری از ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی در انواع مقیاس ها و به صورت کابلی یا وایرلس دارای کارنامه ی درخشان بوده و آماده ی عقد قرارداد های اجرا،تعمیرات و پشتیبانی و…با مشتریان خود می باشد. طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری وایرلس از خدمات ارائه شده توسط گروه پیشرو پرداز میباشد.

معرفی انواع شبکه های کامپیوتری

-شبکه شخصی(PAN):کوچکترین شبکه ای است که محدوده شخصی یک کاربر را تشکیل می دهد.

-شبکه محلی(LAN):یک شبکه کامپیوتری داخل یک ساختمان و تحت یک سیستم مدیریتی واحد

-شبکه شهری(MAN):به طور کلی در سراسر یک شهر گسترش  می یابد و کاربران خود را قادر به گسترش شبکه های محلی میکند

شبکه گسترده(WAN):شبکه شامل یک منطقه گسترده که ممکن است استان ها و حتی کل کشور را پوشش دهد

شبکه ی محلی بی سیم،منطقه پردازی،ذخیره سازی،سیستمی،خصوصی موسسات اقتصادی و…

اگر با بیش از یک رایانه در محل کسب کار خود،سازمان و یا خانه خود  سر و کار دارید به احتمال زیاد شما از قبل با یک شبکه کامپیوتری هر چند کوچک روبه رو بوده اید.

شبکه ها از نظر اندازه،نوع و بسیاری از پارامتر های دیگر به دسته های مختلفی تقسیم بندی میشوند. درشبکه های کامپیوتری کابلی با کابل کشی ساختار یافته  و مهندسی شده امکان انتقال داده، صدا،ت صویر و… فراهم میشود.

اما نیاز ها و انتظارات ما از شبکه همواره سه فاکتور هستند: سریع، قابل اعتماد و امن

نصب، مدیریت و طراحی شبکه های کامپیوتری خود را به پیشرو پرداز اسپادانا بسپارید.امروزه یکی از مهمترین چالش های استفاده کنندگان شبکه های کامپیوتری اطمینان از سرعت شبکه و قابلیت های مدیریتی و امنیت شبکه است.

مهندسان مجرب و آموزش دیده ی پیشرو پرداز اسپادانا با طراحی و اجرای مناسب و تخصصی، زیرساخت و عملکرد و رشد مناسب شبکه های کامپیوتری شما را تضمین میکنند.

ما به شما کمک میکنیم با درک برنامه های کاری و شناسایی دقیق نیاز شما، نوع و تعداد رایانه ها،سرور ها و تمامی دستگاه ها و تجهیزاتی که برای تحقق اهداف خود نیاز دارید را انتخاب کرده و پیکر بندی کنید.

تمامی برنامه ها و طرح های  پیشنهادی ما برای حمایت هرچه بیشتر از برنامه و بودجه های شما اجرا میشود. فراموش نکنید که شبکه ی کامپیوتری شما ستون اصلی کسب و کار شماست.

بنابراین ارزیابی مشکلات میتواند مشکلات احتمالی سیستم شما را پیش از آنکه به مشکلات جدی و پرهزینه تری تبدیل شوند ، کشف کند.

ارزیابی سیستم های کامپیوتری و شبکه خود را از متخصصان پیشرو پرداز اسپادانا بخواهید.

در صورتی که احتیاج به گسترش و اضافه کردن دستگاه های مختلف به شبکه ی خود را دارید، یا در حال انتقال محل کسب و کار خود به مکان دیگر هستید یا فقط میخواهید شبکه ی موجود و فعلی خود را بهبود ببخشید برای مشاوره  و استفاده از مشاوره ی رایگان  متخصصان و مهندسین مجرب پیشرو پرداز اسپادانا با ما تماس بگیرید.

-طراحی و نصب شبکه های کامپیوتری

-پشتیبانی و عیب یابی و تعمیر شبکه های کامپیوتری

-نصب و پشتیبانی از سرور

-خدمات یکپارچه سازی شبکه

-تامین تجهیزات از صفر تا صد اجرای شبکه

-کابل کشی شبکه