مشاوره طراحی و تجهیز سالن کنفرانس و سیستم های اموزشی

شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا به منظور ارائه خدمات ویژه در حوزه مشاوره،طراحی و تجهیز سالن های کنفرانس و ارائه تجهیزات کمک اموزشی و اجرای شبکه اصفهان ،  راهکار های متعددی را به مشتریان عزیز خود پیشنهاد میکند. سیستم کنفرانس به معنی برقراری ارتباط زنده صوتی و تصویری بین نقاط مختلف جغرافیای دور و نزدیک است که به دو بخش انالوگ و دیجیتال تقسیم بندی میشود. سیستم انالوگ صرفا برای پخش صدا استفاده میشود ولی سیستم دیجیتال کارایی های  بینظیری مانند:رای گیری،اتوترک،ترجمه همزمان،حضور غیاب و … نیز دارد.

شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا آماده ی عقد قرارداد با تمامی ارگان ها و مراکز دولتی و خصوصی و مدارس و دانشگاه ها جهت ارائه مشاوره،طراحی و اجرای سالن های کنفرانس و تجهیزات کمک آموزشی می باشد. این واحد دارای سابقه درخشان در زمینه همکاری با انواع ارگان های دولتی و خصوصی در سراسر استان های کشور در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و قیمت ها می باشد.

-مشاوره و طراحی

-اجرای زیرساخت سالن

-اجرای دکوراسیون داخلی و تاسیسات

-ارائه تجهیزات

تجهیز سالن کنفرانس

مشاوره ی حرفه ای:

در اولین قدم جهت طراحی و تجهیز سالن های همایش و کنفرانس؛ارائه ی مشاوره ی رایگان و درک مناسب از نیازهای مشتری در دستور کار نیروهای فنی متخصص و کارشناسان فروش می باشد.

طراحی:

مهندسین پیشرو پرداز اسپادانا به پشتوانه ی تخصص و تجربه های بیشمار در انواع ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی؛آماده ی ارائه ی طرح هایی زیبا؛استاندارد با کمترین هزینه و بهترین کیفیت می باشند.

تجهیز و تامین نیازها:

کارشناسان فروش پیشرو پرداز اسپادانا آماده ی ارائه و تامین انواع قطعات و تجهیزات از صفر تاصد پروژه در انواع برند های روز دنیا با بهترین قیمت ها به مشتریان عزیز خود می باشند.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

جهت آسودگی خاطر و رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز و همچنین تداوم همکاری طرفین تکنسین های فنی ما در هر زمان آماده ی ارائه ی خدمات پشتیبانی و تعمیرات و رفع مشکلات احتمالی شما پس از اجرا می باشند.