طراحی و مجری پروژه های فیبر نوری

با استفاده از این بستر میتوان نتایج چشم گیری در پیشبرد اهداف شرکت ها و سازمان ها،ارسال اطلاعات و داده ها را به وضوح لمس کرد.یکی از مهمترین عواملی که باعث تغییر بستر شبکه از طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری کابلی به فیبر نوری می باشد،امنیت اطلاعات،قابلیت اطمینان و سرعت بالای این بستر می باشد.

در این زمینه شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا طبق استانداردهای موجود و تایید شده،با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات،با بهره گیری از روش های نوین اقدام به اجرای پروژه های فیبر نوری می نماید.

برخی از خدمات پیشرو پرداز:

-ارائه خدمات مهندسی مشاوره،طراحی و اجرای فیبر نوری و شبکه های مسی

-اجرای فیوژن فیبر نوری

-تجهیز و اجرای انواع پچ پنل های فیبر نوری

تامین انواع تجهیزات شبکه های فیبر نوری،اکتیو و پسیو شبکه در انواع برند های روز دنیا-

فیبر نوری رشته ی باریکی از ماده ای شفاف  مانند شیشه است که توانایی انتقال نور در سرتاسر خود را دارد. فیبر نوری یکی از روش های انتقال داده با سرعت بسیار بالا در فواصل طولانی است.

شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا پس از طراحی سایت در اصفهان آمادگی خود را جهت طراحی, اجرا, نظارت و فروش انواع تجهیزات پسیو فیبر نوری (پیگتیل, پچ کورد, پچ پنل و…),تست فیبر نوری, فیوژن و همچنین ارائه ی مشاوره , طراحی و اجرای شبکه های برپایه فیبر نوری و کابل کشی فیبر نوری را اعلام میدارد.

شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا بعنوان نماینده فروش رسمی و انحصاری شرکت پارسیان فیبر ارتباط در استان اصفهان، عرضه کننده انواع محصولات پی اف سی با بهترین کیفیت داخلی و خارجی و کمترین قیمت می باشد.

در اجرای پروژه های فیبر نوری رعایت استاندارد ها و دستورالعمل ها ی بین المللی و همچنین تخصص نیروها در کار با این تکنولوژی و رعایت ایمنی بسیار حائز اهمیت می باشد و در صورت عدم رعایت هرکدام از این جزئیات نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد.

اجرای پروژه های فیبر نوری شامل چهار مرحله ی

  • بستر سازی خارجی
  • کابل کشی فیبر نوری
  • بستر سازی داخلی
  • نصب و راه اندازی تجهیزات اکتیو

می باشد.

شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا با استفاده از تجربیات کارشناسان متخصص و حرفه ای و همچنین بروز ترین و با کیفیت ترین تجهیزات فیبر نوری توانسته در طی 15 سال سابقه ی خود, خدمات منحصر به فردی را به تمامی سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی ارائه دهد.

جهت آشنایی هرچه بیشتر با پروژه های فیبر نوری انجام شده، فیلم فیوژن فیبر نوری, گواهی عاملیت فروش محصولات پی اف سی و… مقالات و گواهی های سایت را مطالعه نمایید.