تعمیر تخصصی کلیه دستگاه های کامپیوتری(پشتیبانی و تعمیرات)

تعمیرات کامپیوتر

شرکت پیشرو پرداز اسپادانا با بیش از 15 سال سابقه با تکیه بر نیروهای با سابقه درخشان و متخصص در تلاش است تا با عیب یابی دقیق منشا ااصلی مشکل بوجود امده برای سیستم شما را پیدا کرده و با تعمیرات تخصصی در کمترین زمان و بهترین قیمت با گارانتی تعمیرات ان را رفع کند.

از انجایی که برای بسیاری از کاربران سخت است که تجهیزات کامپیوتر و یا سیستم خود را به محل تعمیرات ببرند شرکت پیشرو پرداز اسپادانا در جهت جلب رضایت هرچه بیشتر شما اماده ی تعمیر در محل کامپیوتر بدون نیاز به جابجایی سیستم میباشد.تکنسین های ما به ادرس شما اعزام شده و اقدامات ترمیمی لازم (اعم از سخت افزاری و نرم افزاری)انجام داده تا جلوی هزینه های مازاد را گرفته و بهترین خدمات را به شما ارائه کند. همچنین اجرای شبکه های کامپیوتری اصفهان از خدمات بی نظیر شرکت پیشرو پرداز میباشد.

همچنین این شرکت آمادگی عقد قرارداد های پشتیبانی،مشاوره های کارشناسی،ارائه سرویس های دوره ای،پشتیبانی غیر حضوری نرم افزارها،خدمات و تعمیرات دوربین های مداربسته،شبکه و وایرلس،انواع یو پی اس،قطعات الکترونیکی، دیتا پروژکتو و انواع دستگاه های پرینتر و شارژ تونر و فکس و اسکنر و… با انواع مراکز دولتی و خصوصی و سازمان ها را دارد.

    تعمیر وسرویس دقیق و سریع دستگاه ها در محل

    تعمیر تخصصی کلیه دستگاه های شما اعم از انواع پرینتر،اسکنر،کارتریج،دوربین های مداربسته،یو پی اس،سرور و تجهیزات شبکه،مانیتور،لپ تاپ و بورد

    پشتیبانی تمامی برندهای روز دنیا

   3ماه گارانتی معتبر کلیه تعمیرات

  دارای  کارشناسان و متخصصان مربوط به هر بخش

  استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در تعمیرات