دکل مخابراتی اصفهان

شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا در زمینه تامین و اجرای دکل های مهاری و خودایستا به همراه فونداسیون و سیستم ارتینگ فعالیت گسترده ای داشته و آماده ی سرویس دهی در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت با بکارگیری پرسنل مجرب به شما همراهان همیشگی می باشد. این واحد با بیش از 15سال سابقه درخشان و تجربه همکاری با بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی،تخصص بسزایی در ساخت انواع دکل های مهاری و متعلقات و تمامی خدمات مربوطه(هم سطح سازی،جوشکاری،فونداسیون دکل،بتن ریزی،رگلاژ دکل،گالوانیزه گرم)را دارد.

شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا به صورت حرفه ای در زمینه تامین و اجرای ارتباطات نقطه به نقطه (point to point (و انواع لینک های وایرلس با برند های مختلف در سراسر ایران دارای سابقه درخشان بوده و آمادگی خود را جهت مشاوره و راه اندازی لینک های وایرلس اعلام میدارد.

شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا آمادگی خود را جهت عقد قرارداد های سرویس،نگهداری و همچنین تراز کردن عیب یابی انواع دکل ها اعلام داشته و در این زمینه از جدیدترین متد روز استفاده خواهد کرد.

همچنین تعویض  چراغ فوتوسل دکل در کمترین زمان و مناسبترین قیمت برای شما اجرا خواهد شد.برای اجرای فیبر نوری اصفهان اینجا کلیک کنید.

شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا آماده ی ارائه ی مشاوره،طراحی و پیاده سازی انواع دکلهای مخابراتی می باشد و در این خصوص دارای نمونه کارهای متفاوتی در سطح کشور می باشد.

همچنین  در بخش فروش و بازرگانی،شرکت پیشرو پرداز اسپادانا آماده ی ارائه انواع اتصالات و کابل های ارت و صائقه گیر و تجهیزات مربوطه و تجهیزات چاه های ارت(اتصالات،میله،صفحه مسی و …)می باشد.