تعویض یا ارتقاء سیستم

تعویض یا ارتقاء سیستم ؟

تعویض یا ارتقاء سیستم ؟

اگر لپ تاپ یا سیستم شما کند کار میکند بدین معنا نیست که باید آن را تعویض کنید. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که ممکن است روی سیستم شما تاثیر گذار باشد از جمله انباشت گرد و غبار در بین قطعات سیستم تان یا اضافه شدن فایل ها و برنامه های اضافی در طی سالهای استفاده، قدیمی شدن قطعات و بروزرسانی نرم افزارهای متعدد و…

اما قبل از اینکه تصمیم به تعویض و فروش سیستم یا لپ تاپ خود بگیرید روش های زیر را جهت ارتقای سیستم خود امتحان کنید:

  • یک هارد ssd اضافه کنید

اضافه کردن یک هارد ssd بهترین روش ارتقای سخت افزاری است که تغییرات چشم گیری در سرعت سیستم تان ایجاد میکند. به محض اضافه کردن یک ssd تغییر سرعت روشن و خاموش شدن ویندوز، راه اندازی برنامه ها و… را خواهید دید.

تعویض یا ارتقاء سیستم

تعویض یا ارتقاء سیستم

  • Ramخود را ارتقا دهید

امروزه رم با ظرفیت حداقلی 8 گیگابایت در لپ تاپ ها و سیستم ها معمول بوده و در آن ها رم های 8 گیگابایتی لحیم شده است. لپ تاپ های قدیمی اکثرا به شما این امکان را می دهند که رمی اضافه بر رم قدیمی لپ تاپ نصب کرده و حافظه اضافه تر برای سیستم تان مهیا کنید.

تعویض یا ارتقاء سیستم

  • Cpu را ارتقا دهید

ارتقای این قطعه از سیستم به آسانی ارتقا و تعویض بقیه قطعات نیست چرا که باید قبل از خرید آن سازگاری سوکت متصل به مادربرد را با سوکت مادربرد خود چک کنید زیرا سوکت های مادربرد باید از پردازنده انتخابی تان پشتیبانی کنند.برای انتخاب سی پی یو مناسب سیستم تان از متخصص کمک بگیرید.

تعویض یا ارتقاء سیستم

  • سرویس ماهانه و تمیز کردن قطعات داخلی سیستم را جدی بگیرید

تمیز کردن گرد و غبار و چربی های انباشته شدن در بین قطعات ریز و حساس سیستم تان را به دست متخصص بسپارید و سرویس ماهانه سیستم تان را جدی بگیرید تا در طولانی مدت دچار مشکل های جدی تری نشوید. وجود گرد و غبار و کثیفی ها و چربی ها روی سطح قطعات علاوه بر افزایش دمای قطعات، تاثیرات بسیار مضری روی سرعت و کارایی سیستم شما می گذارند.

تعویض یا ارتقاء سیستم

در صورتی که احتیاج به اجرای شبکه های کامپیوتری اصفهان و ارتقای سخت افزاری یا سرویس دوره ای سیستم خود دارید متخصصان فنی پیشرو پرداز اسپادانا آماده ی پاسخگویی و مشاوره ی رایگان به شما می باشند. برای دیدن فیلم های سرویس های دوره ای و تمیز کردن گرد و غبار در سیستم ها و آل این وان ها ،ارتقای سخت افزاری سیستم ها و اسمبل انها به اینستاگرام پیشرو پرداز سر بزنید.

09030264471

instagram: ppsc.ir

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *