طراحی و اجرای سیستم های نظارت تصویری

در سال های اخیر به دلیل افزایش جرایم و افزایش نیاز به کنترل بیشتر بر محیط های پیرامون مراکز و خانه ها و… تعداد فزاینده ای از دولت ها ،شرکت ها،مدارس و شرکت های خصوصی و دولتی در حال تجهیز خود به دوربین های امنیتی و دزدگیر و… می باشند.

سیستم دوربین های مداربسته و دزدگیرها همچنان پس از ده ها سال یک اقدام امنیتی موثر و فعال هستند و راه حل های قابل اطمینان و مقرون به صرفه برای اکثر مشتریان ارائه می دهند.

گروه فنی مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا در راهنمایی،طراحی و اجرای دوربین های مداربسته و دزدگیر و… از بهترین فناوری های مدرن و متخصصان مجرب و با سابقه استفاده کرده و برای ارائه بهترین راه حل ها و خدمات برای شما عزیزان وقت می گذارند. علاوه بر این خدمات ، آماده اجرای شبکه های کامپیوتر اصفهان در هر نوعی میباشند.

امروزه هر مجموعه میتواند با بهره گیری از سیستم نظارت تصویری و هوشمندسازی این سیستم امنیت،بهره وری و عملکرد خود را به بهترین نحو ممکن ارتقا ببخشد. شرکت مهندسی پیشرو پرداز اسپادانا بعنوان یکی از برترین ارائه دهندگان،مجری و طراحی سیستم های نظارت تصویری در 15سال اخیر فعالیت خود، درسراسر ایران به مشتریان عزیز خدمت رسانی کرده است.

 این واحد با بهترین و به روزترین برندها با تجهیزات،راه اندازی و اکیپ های نصب و پشتیبانی دوربین های مداربسته(آنالوگ- IPتحت شبکه) آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت پیشرو پرداز اسپادانا آماده ی عقد قراردادهای تعمیر،سرویس،نگهداری و پشتیبانی به صورت دوره ای از دوربین های مداربسته-DVR-NVR- شما می باشد. همچنین بخش فروش و بازرگانی شرکت پیشرو پرداز اسپادانا آماده ی ارائه مشاوره رایگان متناسب با نیاز شما و فروش تجهیزات و قطعات انواع مختلف دوربین های مدار بسته در انواع برند های روز دنیا می باشد.

-تعمیرات تجهیزات دوربین های مداربسته

-ارائه سرویس و خدمات مرتبط با سیستم های مداربسته

-باز کردن و تنظیم و بازرسی دوره ای تجهیزات مداربسته